Knižní recenze a anotace

Kategorie: Aktuality Knižní recenze a anotace
09.červen 2018

Mladá fronta, 2018, vydání první, str. 608

02.červen 2018

Cukrovka dokáže připravit o radost z jídla, potěšení ze sexu nebo způsobit problémy s reprodukcí.  Potíže, o nichž se v souvislosti s diabetem nemluví tak často, pro muže shrnuje nová „Příručka pro chlapy diabetiky.“ Autorkou publikace, která vznikla díky podpoře projektu STK pro chlapy a společnosti Sanofi, je prof. MUDr. Kateřina Štechová, Ph.D., z Interní kliniky FN v Motole. Publikace byla představena na mezinárodní diabetologické konferenci v Luhačovicích.

Kategorie: Knižní recenze a anotace Aktuality
24.únor 2018

S nadhledem o životě, jídle a dietních opatřeních

Axonite CZ, 2017, vydání první, str. 145

14.říjen 2017

Nakladatelství Alpress , edice Klokan, 2017, vydání první, str. 207

19.květen 2017

Vyšehrad, 2016, vydání první, str. 279

Z francouzského originálu přeložila Gabriela Kliková, předmluvu napsal prof. MUDr. Jan Žaloudík, CSc.

16.únor 2017

V prvním únorovém týdnu se v Restaurantu a hotelu Nebozízek uskutečnil slavnostní křest nového odborného knižního titulu Zdravotnictví a právo. Publikace je unikátní svým zaměřením i rozsahem a přináší podrobný přehled aktuální české legislativy ve zdravotnictví. Tuto událost si nenechali ujít přední představitelé obou oborů - právnického a zdravotnického. Byli přítomni:  paní Běla Gran Jensen, ministr zdravotnictví ČR, pan JUDr. Ing. Miloslav Ludvík, MBA., a rektor Univerzity Karlovy, pan prof. MUDr. Tomáš Zima, Dr. Sc. Ti popřáli knize do vínku jen to nejlepší. Křtem provedla přítomné hosty moderátorka Pavlína Danková.

27.leden 2017

Počátkem prosince 2016 byly slavnostně pokřtěny a uvedeny na odborný  čtenářský trh tři knihy nakladatelství lékařské literatury Axonite.

26.listopad 2016

Axonite, edice Medicinae peritus, 2016, vydání první, str. 144

Autoři popisují nové doporučené postupy při primoimplantaci náhrady kolenního kloubu.  Od vydání monografie Aloplastiky kolenního kloubu prof. MUDr. Vratislava Rybky, DrSc., prof. MUDr. Pavla Vavříka, CSc., a dalších odborníků uplynulo více než dvacet let. Během tohoto období došlo k prudkému rozvoji zobrazovacích metod, vzniku nových implantátů, přístrojové techniky i rozvoji operačních postupů a metod implantace.

13.červen 2016

Axonite CZ, druhé rozšířené vydání, 2016, str. 280, nová řada edice Medicinae peritus

26.únor 2016

Axonite, 2015, vydání první, str. 288
Editoři – profesor MUDr. Rokyta, DrSc., FCMA a profesor MUDr. Höschl, DrSc., FRC Psych. FCMA, předkládají soubor přehledných článků v rámci rozsáhlé mezioborové spolupráce, které vznikly na základě přednášek na kongresech České lékařské akademie. Bolest, tělesný a emoční zážitek, je vždy subjektivní. Účinná pomoc člověku trpícímu neztišitelnou bolestí je úkolem lékaře, ale často přesahuje jeho síly. Proto se hledají způsoby metody, přístupy, jak bolest odstranit nebo alespoň zmírnit. V publikaci najdeme názory, pohledy a zkušenosti odborníků mnoha specializací.